Hoosh Logo Black WebP

Zwroty i reklamacje

Procedura odstąpienia od umowy oraz składania reklamacji

Spis treści

Odstąpienie od umowy (zwrot towaru)

  1. Prawo do zwrotu:
    • Jeśli kupiłeś produkt w naszym sklepie internetowym, masz prawo zwrócić go bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od otrzymania paczki.
  2. Jak dokonać zwrotu:
    • Aby zwrócić produkt, poinformuj nas o swojej decyzji, wysyłając wiadomość e-mail na adres [email protected] lub listownie na adres: Livegold Sp. z o. o., ul. Piastowska 20, 68-200 Żary. Możesz skorzystać z formularza zwrotu, ale nie jest to konieczne.
  3. Zwrot pieniędzy:
    • Po otrzymaniu Twojego zgłoszenia i zwrotu produktu, zwrócimy Ci pełną kwotę, którą zapłaciłeś, łącznie z kosztami dostawy, w ciągu 14 dni. Pieniądze zostaną zwrócone w taki sam sposób, w jaki dokonałeś płatności, chyba że ustalimy inaczej.
    • Możemy poczekać z dokonaniem zwrotu, aż otrzymamy od Ciebie produkt.
  4. Zwrot towaru:
    • Produkt należy odesłać na adres: ul. Piastowska 20, 68-200 Żary. Zwróć go w ciągu 14 dni od dnia, w którym poinformowałeś nas o odstąpieniu od umowy. Koszt przesyłki zwrotnej są po Pana/Pani stronie.
  5. Wyjątki:
    • Nie przyjmujemy zwrotów otwartych produktów, które ze względów higienicznych lub zdrowotnych nie mogą być ponownie sprzedane, jak np. otwarte liquidy do e-papierosów.
  6. Formularz zwrotu (nieobowiązkowy)

Składanie reklamacji

  1. Kiedy możesz złożyć reklamację:
    • Jeśli zakupiony u nas produkt jest wadliwy lub niezgodny z umową, masz prawo do złożenia reklamacji. Możesz zażądać naprawy, wymiany, obniżenia ceny lub zwrotu pieniędzy.
  2. Jak złożyć reklamację:
    • Wyślij wiadomość e-mail na adres [email protected] lub list na adres: ul. Piastowska 20, 68-200 Żary. Podaj swoje imię, nazwisko, numer zamówienia, opis wady oraz to, czego oczekujesz (np. naprawa, wymiana, zwrot pieniędzy).
  3. Rozpatrzenie reklamacji:
    • Rozpatrzymy Twoją reklamację w ciągu 14 dni od jej otrzymania. Jeśli nie odpowiemy w tym czasie, oznacza to, że Twoja reklamacja została uwzględniona.
  4. Co dalej:
    • Jeśli uznamy Twoją reklamację, niezwłocznie spełnimy Twoje żądanie – naprawimy produkt, wymienimy go na nowy, obniżymy cenę lub zwrócimy pieniądze. Koszty przesyłki związane z reklamacją pokrywamy my.
  5. Gwarancja:
    • Jeśli produkt objęty jest gwarancją producenta, możesz z niej skorzystać zgodnie z warunkami podanymi w karcie gwarancyjnej.
  6. Formularz reklamacyjny (nieobowiązkowy)

Postanowienia końcowe

  1. Powyższe zasady są zgodne z obowiązującym prawem.
  2. W kwestiach, których tutaj nie omówiliśmy, obowiązują przepisy prawa polskiego.
  3. Procedura wchodzi w życie z chwilą jej publikacji na stronie sklepu.

Ważna informacja

Zawsze dokładamy wszelkich starań, aby nasze paczki były solidnie zapakowane i odpowiednio zabezpieczone, by dotarły do Ciebie w idealnym stanie. Jednakże, dla Twojego bezpieczeństwa i pewności, zalecamy, abyś sprawdził przesyłkę w obecności kuriera, zwłaszcza jeśli zauważysz jakiekolwiek uszkodzenia lub wgniecenia na opakowaniu.

W przypadku stwierdzenia uszkodzenia produktów w przesyłce, prosimy o niezwłoczne wypełnienie protokołu szkody i przesłanie go do przewoźnika. Jest to kluczowe dla złożenia reklamacji i uzyskania odszkodowania od firmy kurierskiej.

Możesz skorzystać z poniższych linków, aby wypełnić protokół szkody online:

Dzięki temu możemy szybko i sprawnie zająć się reklamacją, a Ty będziesz mógł cieszyć się zakupionymi produktami bez opóźnień.

Hoosh Logo Black WebP
Dołącz do nas w tej odważnej erze waporyzacji, w której króluje smak, jakość i bunt.

HOOSH

Weryfikacja wieku!

Proszę potwierdzić, że masz ukończone 18 lat, aby móc kontynuować korzystanie z naszej strony.
Opuść stronę, jeśli nie masz ukończonych 18 lat.

Strona wykorzystuje pliki cookies do prawidłowego działania, szczegóły w polityce prywatności.